Tuesday, January 25, 2011

Huh........so tired.....

Hari ini penat sangat sebab merentas desa kat sekolah tadi.Berjogging ngan BADRUL amat memerlukan banyak stamina.Yelah , baru aku nak berjalan jap sebab perut aku sakit , dia dah pergi jogging dulu dah.....BADRUL dah banyak kali aku cakap kat kau"BADRUL!!!WAIT FOR ME !!!WE HAVE TO FINISHED THIS JOURNEY TOGETHER!!!!.
Sakit perut aku dibuatnya sebab terpaksa berlari untuk dapatkan dia.Kerja sekolah aku pun ada yang tak siap ni,rasa macam malas pulak.-.-'Jap!!!Eh BADRUL kau tak dengar eh apa yang aku ckap kat kau ??? sebab kau buat tak tahu jer (masa merentas desa).Tapi keputusannya amat memuaskan,I'VE GOT NUMBER 4th FOR OMEGA IN CATEGORY FORM 2 AND FORM 1!!!.Memang memenatkan but sooo satisfied with the result.That's all for today,BYE!!! :D

No comments:

Post a Comment


VIDEO OF THE WEEK!!!